Thursday 26 January 2012

ada suka ada duka

assalamualaikum readers :)

post-post hani kebelakangan ni banyak yang EMOSI kan ? hehe sorry terlebih sudah . alaa biasalah tu kan . keadaan masih tegang hanis rasalah . tapi takpe biarkan masalah tu berlalu , jangan sebab masalah tu kite jadi badmood dengan orang lain . tak baik lah kalau pasal orang lain , orang lain yang jadi mangsa . its not fair fir those yang tak bersalah :)

dalam bersedih-sedih ni kan , ayah kite kan die ajak pergi main boling . aww ! best gilaa dowh ! ayah macam tau-tau je kite tensyen and nak lepaskan tensyen . ye die memang selalu tau ! pelik entah macam mana die tau . mungkin naluri kebapaan die kuat . kebapaan ? ade ke perkataan tu ? macam pelik bin ajaib . masa main boling tu lupa sekejap masalah kita and zamree .

macam biasa kite lah juara main boling . alaa kalau dengan family boleh lah nak jadi champion cuba dengan kawan-kawan nak baling pon alahaii . kite orang main dua set per person . dua-dua set kite menang . hebat tak hebat ? HEHE . nak lawan ke ? alaa tak mau lah nanti mesti kalah . die memang tau kalau main dengan family boleh nak buat betul-betul kalau dengan member dah macam ape .

sepanjang main boling tu , tipu lah kalau kite kata tak check langsung handphone kan . ade lah check mana tau ada orang sudi nak text dengan kite . malangnya takde . tapi tak sedih sebab tengah syok main boling . hehe . masa kite main boling kan , semua orang yang dekat lane sebelah terer-terer belaka . tepuk sikit untuk diorang ;) masing-masing pro , tapi ada yang sama level lah dengan kite .

how about zamree ? entah lah tak tau ape yang tengah jadi sekarang ni . die still dengan hidup die sendiri . and mungkin die penat sangat berjalan dengan ayah die kat angsana sampai tak larat tangan die nak mcg hanis . its okay lah . kat sekeliling kite ramai lagi yang mampu bagi kite sokongan dah dorongan terutamanya kawan-kawan yang budiman . i love you lah korang <3 mehh cium sikit . muaah :*

kite kena ingat dalam hidup ni tak selalu kita di atas dan tak selalu kita di bawah . bila kita di atas ada je yang nak tarik kita ke bawah dan bila kita kat bawah mesti ada insan yang bagi kita dorongan untuk berada di atas . berada di atas tak semestinya kita disenangi ramai dan apabila berada di bawah tak semestinya kita dipinggirkan oleh orang sekeliling kita . thats all for now . thanks for reading :')

No comments:

Post a Comment