Saturday, 30 July 2011

I MISS THEM :'(


LULU : kita bangga ada kawan baik macam awk .
YANA : kita kita bangga ada kawan yang kelakar macam awak.
NAJUA : kita bangga ada kawan yang pandai macam awak .
IFFAH : kita bangga ada kawan yang pandai lukis macam awak .
FINA : aku bangga ada kawan comel macam kau .
BELLA : kita bangga ada kawan cantik macam awk .
HANIS : kite / aku malu dengan korang semua :'(



Seriously kite rindu kat korang . sekarang korang dah ade gang baru :') . bagus lah macam tu . tak yah lah kawan ngan orang yang tak macam korang ni . kite sedar kite tak pandai mcm korang , tak rajin macam korang . so korang patut dapat kawan baru yang lebih berguna daripada si tak guna ni .

MEREKA ,
tiada apa yang dapat menggantikan mereka ,
cuma ada yang boleh mengurangkan rindu kita ,
rupa , kepandaian kita mungkin perbeza ,
harap itu tak jadi penghalangnya .

bukan cemburu penyebabnya ,
hanya rindu datang tiba-tiba , 
aku tiada disaat kau bersama mereka ,
tapi kau sentiasa ada di minda .
 
KAWAN ,
walau sudah lama kita bersama ,
tapi aku rasa kita bagaikan baru berjumpa , 
kau sentiasa bersama mereka ,
sedang aku hanya berdiam sahaja .

SORRY AND THANKS FOR EVERYTHING SAYANGS :')





No comments:

Post a Comment