Sunday 29 July 2012

i'm 18

saya Hanis Amira binti Shaharuddin ingin mengumumkan bahawasanya saya dah tua ye . umur saya genap 18 tahun pada  26 Julai 2012 , Khamis . boleh jadi wartawan tak kalau ayam macam yang di atas ? haha . huaaaaa saya dah tua ! acano ni ? haaa macam gitu lah . birthday tahun ni biasa-biasa saja . tapi macam sedih sikit lah kan sebab selalunya masa birthday ada dengan family tapi hari tu takda :( its ok . family baru ada je dekat sini . thanks lah kepada mereka yang merajinkan jari-jemari mereka untuk post dekat FB , text and yang bg kad tu . terima kasih , jasamu dikenang . tidak lupa juga kepada mereka yang telah wish saya secara lisan . aceceh ;) motif post ini adalah untuk menunjuk-nunjuk hadiah yang telah diperoleh pada hari khamis yang lalu . haha yang tu gurau sahaja , bukan nak menunjuk tapi nak buktikan bahawa saya hargai semua banda yang telah diberi kepada saya . taraaa !


ni hadiah yang first saya dapat ! cee teka siapa bagi . hehe . ni abang kite bagi . dia siap pass dekat senior wing suruh bagi kat kitaa . huaaa sweet kan abang kami ni ? ececeh ;) terima kasih daun keladi ye


cupcakes ni classmate saya bagi . thanks sue , elida and rahima :) tak makan lagi tau ? sayang nak makan .  


comel gilaa present ni !! yang ini ad , pyka , ayu and liyana yang bagi . sayang kalian ketat-ketat <3 plastik pon tak bukak lagi tau . hehe


tarraaa . last but not least . kek-kek ni dari my roomate (nana) dan sekali lagi dari ayu and liyana jugak . suprise katanya ! thanks korang . cium sikit :*

hadiah dari emak and ayah belum dapat lagi . tunggu lah nanti balik JB . even birthday kali ni agak lain sebab falily takda , tapi member-member kat sini ada pon dah cukup dah . thanks again . love you all <3 thats all for now . see you in next post ;)



No comments:

Post a Comment