Friday, 22 July 2011

AWAK saya minta maaf :'(

AWAK ,kite tau awk marah kat kite sbb x dengar cakap awak kn?awak risau pasal kite tapi kite buat tak tahu ngan ape yg awk cakap kn?awak tak kasi kite kua sbb kite dah selalu keluar so nnt bile nak kua ngn awak mak kite x kasi kua kn?awak,mak kite mesti kasi kite kua ngn awak sbb mak kite tau psl awak.awak sesalau marah kite sbb kite tak makan ubat bile sakit kn?awak,kite tak suke makan ubat lahh :(
awak jgn lah sampai mcm ni awak buat kite.kite risau tau awak off fon.awak merajuk ngn kite ke awak masuk hospital lagi? awak please jgn tinggalkan kite.PLEASE.awak kene tau yang kite sayang awk sangat-sangat.kite rindu awak banyak-banyak.awak bagi kite semua number awak tp sekarang ni 1 number pon awak x on.KENAPA NI AWAK ? awak ok x? awak ok or tak sayang kite kat awak misih sama tau.rindu kite still macam dulu tau. awak kene ingat dua benda ni    :'(

No comments:

Post a Comment