Friday 23 September 2011

LAMA TU !!

dah lama tak update blog . biase lah BUDAK SPM kan .HEHE . bila dah lama tak update blog ni banyak lah cerita suka dan duka nak dikongsi . aduh ayat tu nak ke mana ? HAHA tak pe lah kan .

RAYA . tahun ni seperti yang war warkan sebelum ni pelajar SPM tidak dibenarkan beraya sakan disebabkan peperiksaan percubaan yang jatuh pada raya ke 7 kalau tak silap . ni semua ayat hasil didikan pn FARAWAHIDA :) hehe . raya tahun ni bersama buku tapi baca 3 mukasurat je . boleh ? OK lah dr takde kan ? haha

TRIAL .trial hampir habis . isnin last paper ( ekonomi asas ) . trial ni hanis banyak main main lah and memang tak serious langsung . not at all . trial ni hanis anggap macam periksa biasa . teruk kn ? tau dah takyah cakap . masa trial ni lah banyak dugaan macam gaduh , gaduh dan gaduh . semua pasal gaduh .  hanis amira dan gaduh memang tak dapat dipisahkan :)

ITS OVER . ape yg over ? HAHA . saya dan farhan lah . bertahan for only 3 month je :( but hanis tak sedih pon . saya kan budak kuat . saya kan ada kawan kawan saya :) tak sedih langsung ok . siap bole ketawa ketawa lg masa cerita dgn kawan kawan :) hebat tak hebat saya ni . HAHA perasan :P alahai hanis ni kuat pon sebab ada kawan kawan :)

No comments:

Post a Comment