Wednesday 5 October 2011

sorry AYAH :(

dalam kereta masa jumpa ayah . ayah kasi duit belanja sekolah and duit poket . tp ayah tak panggil duit poket ayah panggil duit emergency . duit tu ayah suruh guna bila ade kecemasan , mane lah tau masa tu btl2 nak pakai duit and ayah tak boleh hantar duit , then ayah suruh pakai duit tu . tp jarang bile hanis nak pakai duit ayah tak boleh hantar so dah banyak lah duit emergency tu pada hanis . tibe tibe ayah tanya pasal result trial . serba salah nak cakap kat ayah

ayah : hari tu adik perikse dpt berape A ?
saya : 3A je ayah
ayah : hah ? 3 A je ?
saya : diam ( tunduk bawah )
ayah : aduh kalau 3A je ni ayah yang risau ni
saya : sorry ayah ( dlm hati )
ayah : math dpt ape math ?
saya : math dapat A
ayah : ape lg yg A ?
saya : BM , ekonomi , math
ayah : adik tak boleh lah mcm ni . adik kene usaha lebih lg sayang
saya : sorry ayah :'(
ayah : ayah tak marah adik , ayah cuma nak anak ayah berjaya ( hug )
saya :   :'(
ayah : ayah tahu adik bole buat . adik kene struggle sayang . ayah sayang anak2 ayah
saya : adik pon sayang ayah :'(
ayah : adik ade mase lg sebulan . adik kene betul2 fokus

adik tau ayah tak marah adik , tp adik sedih sbb dah kecewakan ayah lagi sekali . adik mintak maaf sgt2 ayah . adik janji akan cuba yang terbaik . cuba fokus and struggle , ayah :'( . ayah dah banyak berkorban utk adik . tp adik selalu je kecewakan ayah . adik mintak maaf sgt2 . ayah selalu jd hero adik . bile adik nak itu , nak ini , ayah selalu dgn segera bg . adik syg ayah . adik tak nak kecewakan ayah lagi .


I LOVE YOU AYAH !!

No comments:

Post a Comment