Sunday 6 November 2011

sekarang memang hanis tgh ade banyak problem sana sini . but that thing is not to be the cause for me to not focus on my study ! hanis punya study still mcm biasa and ikot jadual yg telah dibuat tapi fokus kurang sikit :') its very hard for me to face this problem at current situation . actually at this moment I need all the people I love to encourage me, but when one of them like want to stay away from , its like .. faham tak ape yg kite rase bile bende tu jadi ? so tu yg buatkan fokus hilang sikit . but starting from now , kite nak try lupakan semua masalah kite bila masa study sbb kite dah janji dgn mak and ayah nak buat yg terbaik utk SPM . kite tak nak kecewa kan diorang lagi .

MAK AND AYAH , I LOVE YOU !

masa ni saya syg rindu dekat kite punya KEKASIH HATI :'(
sorry awak !

No comments:

Post a Comment