Tuesday, 27 December 2011

lepas sudah rindu :D

heyyy there ! :D
HAAA nampak mcm tgh terlalu happy nih
mau tak happy bile dah ...
dpt bersuper saver dgn sweetheart kite .
even super saver sekali je ,
pergghh puas lah sbb dah lama tak dgr suare die
okayy dgr suara die pon tau yg die tgh penat
kesian awk sayang :')
dah lah penat , demam pulak
adoii seriously kesian kat awk .
semalam byk kali awk ckp yg awk syg sy
HIHI malu lah pulooks
nak tau tak nak tau tak ?
sy lagi double2 sayang awk <3
sy rindu awk sgt
hopefully dpt jumpa awk ASAP
HAAA tak sangka lak awk pon rindu nak gaduh ngn sy
HAHA tak yah lah gaduh gaduh k
kan hari tu dag janji tak nak selalu gaduh2 dah :)
k dah tu je nak bgtau
bye

LOVE YOU GUMOK ;)

No comments:

Post a Comment