Tuesday, 27 December 2011

miss :')

assalamualaikum :)
hari ni dah hari ke 4 encik gumuk (zamree) jarang mcg kite
die sgt busy dgn practical , bengkel ayah die and problem die
sayang , you're so responsible son . you know that ?
masa mula-mula awk cerita pasal probelm awk tu sy rasa mcm...
woww awk sgt anak yg baik and bertanggungjawab .
sy tak kenal awk yg tu sbb selama ni sy cuma kenal awk yg ...
nakal , kelakar , mengong and yg sewaktu dgnnya :D
sekarang awk selalu busy , but ..
takpe lah sy faham awk okayy ?
awk tak mcg sy pon takpe tp sy nak awk tau yg sy ..
rindu tahap gaban dekat awk :')
Kite dah lama tak gaduh ckp " kau aku " kan ?
dah nak seminggu kot tak gaduh
good job for us sayang !
HAHA yg tu pon rindu jugak . HEEE :)
ni yg paling penting ..
dah agak lama kita tak super saver sampai 2 - 3 kali kan ?
tak berapa lama lah ( 4 - 5 hari )
tp bg sy yg dah selalu bersuper saver ngn awk rasa lama gilaaa kott !
takpe2 . its okay . settle kan problem awk dulu ,
lps tu nak super saver sampai tak tido pon boleh ;)
HAHA penat membebel nih kan ?
ape pon :


I'LL ALWAYS MISS AND LOVE YOU ,
ENCIK GUMUK ;D

No comments:

Post a Comment