Wednesday, 4 January 2012

I LIKE ;D



sharnaaz basir ahmad :)
macho kan die ? tak ke ? tak kesah lah kalau awk ckp tak , tp for me die sgt macho . HEHE . kite start in love dgn die masa die berlakon dlm cite dottie . in love katanya . HAHA . die sgt macho . TAK TIPU PUNYA MAA ;) masa dlm cerita ungunya cinta die sgt comel and kelakar . like seriously ! HIHI . alaaahaaaiii , macho mcm mane pon die , kite tetap syg kat mr. zamree kite forever . ni semua berangan je . maklumlah kan . maklumlah ape ? HAHA fhm2 lah sendiri , kalau tak fhm buat2 fhm pon boleeeeh . hihi ok lah dah byk dah merepek . sebelum sy menyimpang lebih jauh lebih baik sy undurkan diri . ayat budah baru habis spm mmg mcm tu . HMM BARU LAH SGT . dah dah . k bye . thanks for reading ;*

No comments:

Post a Comment